Aanvragen evenementenvergunningen A-categorie (Week 39 –27 september 2024)
De burgemeester maakt bekend dat de volgende aanvraag voor het houden van een evenement is ingediend:
Datum | Evenement/Aanvraag | Tijdstip | Locatie | Activiteit |
---|---|---|---|---|
November 2024 | ||||
Zaterdag 16 november | Sinterklaasintocht Vinkeveen | Zaterdag van 15.00 uur ? 17.30 uur | Aankomst De Boei, Kerklaan 32, 3645 EV in Vinkeveen | Versterkt geluid |
Zaterdag 16 november | Sinterklaasintocht Mijdrecht | Van 13.00 uur ? 16.00 uur | Centrum van Mijdrecht, Raadhuisplein | Versterkt geluid |
Deze aanvraag ligt voor een periode van 2 weken ter inzage bij vergunningverlening Veiligheid en Facilitair. U kunt een afspraak maken via E. iv@derondevenen.nl of T. 0297 29 16 16. Belanghebbenden kunnen hun reactie op deze aanvragen kenbaar maken tot en met 11 oktober 2024. Deze kan ingediend worden bij de burgemeester van de gemeente De Ronde Venen, team Veiligheid en Facilitair, Postbus 250, 3640 AG Mijdrecht. Graag onder vermelding van ‘reactie aanvraag evenement’. Informatie over deze aanvragen kunt u krijgen via T. 0297 29 16 16.