Servicenormen

De gemeente werkt met servicenormen. Dit zijn beloftes waar wij voor staan om inwoners goed van dienst te zijn en waarop u ons kunt aanspreken.

Servicenormen: doen wat we beloven

De gemeente werkt met servicenormen. Dit zijn beloftes waar wij voor staan om inwoners goed van dienst te zijn en waarop u ons kunt aanspreken. Het is een basis waar u op kunt vertrouwen.

  1. Heeft u een afspraak? Dan wordt u direct geholpen. Als u een afspraak wilt plannen, dan kunt u binnen 5 werkdagen terecht. 
  2. Wij helpen u aan de balie binnen 15 minuten.
  3. Wij zijn telefonisch bereikbaar via T. 0297 29 16 16 op maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur.
  4. Als wij u niet direct kunnen helpen, bellen wij u binnen 2 werkdagen terug.
  5. Als u buiten onze telefonische bereikbaarheid belt naar de calamiteitendienst via T. 0297 27 23 61, nemen wij binnen 5 minuten contact met u op. Hier kunt u spoedgevallen melden die onder verantwoordelijkheid van de gemeente vallen.
  6. Op uw e-mail ontvangt u binnen 2 werkdagen antwoord of een reactie wat u kunt verwachten, met de naam van uw contactpersoon.
  7. Op uw brief ontvangt u binnen 2 werkweken antwoord of een reactie wat u kunt verwachten, met de naam van uw contactpersoon.
  8. Twitter @gemeentedrv wordt 24/7 gecheckt door de gemeente. Stelt u via twitter een vraag? Dan krijgt u binnen 24 uur een reactie.
  9. Op uw melding via het Meldpunt Openbare Ruimte, via T. 0297 29 16 16 of via E. gemeente@derondevenen.nl ondernemen wij binnen 5 werkdagen actie.

Complimenten en tips

Heeft u een goede of een minder goede ervaring die u met ons wilt delen? Dan horen wij dat graag. Deze helpen ons om onze service verder te verbeteren. De gemeente staat open voor uw verhalen. Deel uw ergernissen maar ook uw complimenten via T. 0297 29 16 16 of E. gemeente@derondevenen.nl