Nieuwsbrief gemeente De Ronde Venen

Op de hoogte blijven van wat er allemaal speelt in de gemeente De Ronde Venen?

Meld u dan aan voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief. Via deze nieuwsbrief informeren en betrekken we u bij alle mooie dingen die er in de gemeente gebeuren door een combinatie van actueel nieuws, filmpjes en leuke verhalen uit de gemeente.

Meld u aan

Meld u aan via deze link.

Door u aan te melden voor de nieuwsbrief, geeft u toestemming aan de gemeente de Ronde Venen om uw e-mailadres te verwerken (gebruiken). Wij gebruiken dit alleen voor het toesturen en verbeteren van deze nieuwsbrief. Wij verzamelen bijvoorbeeld informatie over klikgedrag om te zien wat het meest gelezen wordt.