Vind een baan op de banenmarkt in Mijdrecht

De gemeente organiseert dit jaar voor de derde keer een banenmarkt. Deze banenmarkt brengt werkzoekenden in contact met bedrijven uit De Ronde Venen. Deze bedrijven presenteren zich bij een marktkraam en vertellen meer over hun vacatures. Zo zijn er banen beschikbaar in de zorg, schoonmaak, logistiek, productie, beveiliging, bouw en detailhandel. Ook is er een uitzend- en detacheringsbureau aanwezig.

De banenmarkt is er voor iedereen die op zoek is naar (ander) werk. Deze markt is dinsdag 19 november in het gemeentehuis in Mijdrecht aan de Croonstadtlaan 111. De banenmarkt begint om 14.00 en eindigt om 16.00 uur. Aanmelden is niet nodig. Kinderen van werkzoekenden zijn ook welkom, want er is een speelhoek ingericht.

Wethouder Anja Vijselaar vertelt: “Veel bedrijven zijn op zoek naar personeel en er zijn mensen die aan het werk willen. Met de banenmarkt willen we die twee bij elkaar brengen. Dit is een kans voor bedrijven om de juiste medewerkers te vinden én voor werkzoekenden om direct in gesprek te gaan met veel uiteenlopende bedrijven.”

pbweek43_24117_Vind een baan op de banenmarkt in Mijdrecht JPG