Materialen van gemeente lenen of huren

Soms heeft u materialen als dranghekken, containers of vuilniswagens nodig. De gemeente kan deze aan u verhuren of uitlenen. Vraag de gemeente naar de mogelijkheden.

Soms heeft u materialen als dranghekken, containers of materialen voor wegafzetting nodig. De gemeente kan deze aan u verhuren of uitlenen. Heeft u deze materialen bijvoorbeeld nodig voor een evenement of een actie? Vraag of de gemeente die voor u heeft. De gemeente verhuurt de materialen alleen als het binnen het gemeentebeleid past. De gemeente kan geen vuilniswagens verhuren of uitlenen.

Wetten

Vraag de gemeente naar de mogelijkheden via E. gemeente@derondevenen.nl of T. 0297 29 16 16.

Zo leent of huurt u materialen van de gemeente:

• Neem contact op met de gemeente en vraag naar de mogelijkheden.