Subsidie Samen duurzaam in De Ronde Venen

Heeft u een duurzaam inwonersinitiatief of bent u een energie coöperatie en wilt u bijdragen aan een klimaatneutrale gemeente in 2050? Dan kunt u via de subsidie Samen duurzaam in De Ronde Venen een aanvraag indienen bij de gemeente.

logo DigiDNu een aanvraag doen voor subsidie Samen duurzaam in De Ronde Venen

logo eHerkenningNu een aanvraag doen voor subsidie Samen duurzaam in De Ronde Venen

Om recht te hebben op een subsidie moet u voldoen aan de voorwaarden

• Subsidieaanvragen van € 1.500 of meer kan ieder jaar vóór 1 februari.
  • Subsidieaanvragen van minder dan € 1.500 kan het hele jaar door. U moet de aanvraag maximaal 4 weken voor de start van het initiatief indienen.
  • Uw aanvraag wordt beoordeeld aan de hand van het beoordelingsformulier en de voorwaarden zoals vermeld in de subsidieregeling.
  • Open hier alvast het aanvraagformulier voor uw subsidieaanvraag.
  • Let op: u heeft slechts 15 minuten om de aanvraag in te dienen. Wilt u alvast weten welke vragen u moet beantwoorden? Stuur dan een e-mail naar duurzaam@derondevenen.nl. Wij sturen u dan alvast de vragen toe.

Voor vragen over de subsidie mailt u naar duurzaam@derondevenen.nl.