Gevonden of verloren voorwerpen melden

Gevonden voorwerpen kunt u afgeven op het gemeentehuis. Als u het voorwerp thuis wilt bewaren kunt u dit online melden via www.verlorenofgevonden.nl. Een gevonden rijbewijs, paspoort of identiteitskaart moet u bij het gemeentehuis inleveren. Voor bewoners die in Abcoude en omgeving wonen; er staat bij het afvalbrengstation in Abcoude een inzamelbox waar kleine voorwerpen afgegeven kunnen worden. Graag bij het voorwerp vermelden waar en wanneer het gevonden is.

Nu een gevonden of verloren voorwerp melden

Voorwerpen die minder waard zijn dan € 450,- bewaart de gemeente 3 maanden. Na 3 maanden gaan de bruikbare voorwerpen naar de Kringkoop.

Voorwerpen waar privé gegevens op kunnen staan of van een diefstal afkomstig zijn worden vernietigd.

Heeft u op straat een voorwerp gevonden of verloren? Dan kunt u dit online melden via www.verlorenofgevonden.nl