Marktstandplaats

Wilt u een standplaats op de markt? Dan heeft u een vergunning nodig. U vraagt de vergunning aan bij de gemeente.

In de gemeente zijn twee donderdagmarkten, één in Mijdrecht en één in Abcoude. De donderdagmarkt in Abcoude wordt door de gemeente georganiseerd. De donderdagmarkt van Mijdrecht wordt georganiseerd door Stichting Markt Mijdrecht.

Mijdrecht

Voor vragen over de markt Mijdrecht of het aanvragen van een marktstandplaats in Mijdrecht kun je terecht bij Peter Vermeij van de Stichting Markt Mijdrecht via vermey006@kpnmail.nl.

Abcoude

Wilt u op de donderdagmarkt in Abcoude een eenmalige of vaste standplaats? Hiervoor heeft u een vergunning nodig. Deze vraagt u aan bij de gemeente via DigiD. De gemeente zal dan controleren of er plaats beschikbaar is en of u in aanmerking komt voor de vergunning. De gemeente kan uw aanvraag goedkeuren of weigeren.

logo DigiDNu een vergunning aanvragen voor een marktstandplaats in Abcoude