Nee-Nee sticker of Nee-Ja sticker

Met een sticker op uw brievenbus geeft u aan of u ongeadresseerde post wilt ontvangen. Bijvoorbeeld reclamefolders. U haalt de sticker op bij de gemeente.

Vraag de gemeente om een antireclamesticker als u geen ongeadresseerde post, zoals reclamefolders, meer wilt ontvangen. Met een NEE/NEE sticker krijgt u geen reclame en huis-aan-huisbladen meer. Met de NEE/JA sticker krijgt u nog wel de huis-aan-huisbladen. U krijgt geen reclamefolders meer.

Zonder inloggenNu een Nee-Nee sticker of Nee-Ja sticker aanvragen, zonder inloggen

logo DigiDNu een Nee-Nee sticker of Nee-Ja sticker aanvragen, met DigiD

De antireclamesticker is gratis.

Zo vraagt u een antireclamesticker aan:

• Neem contact op met de gemeente.

Krijgt u ondanks uw sticker toch reclame in uw brievenbus? Dien een klacht in bij Stichting Reclame Code.