Melding over de openbare ruimte

U kunt een melding doorgeven aan de gemeente. Bijvoorbeeld over afval, vervuiling, groen, ongedierte, onderhoud, obstakels, verkeer, overlast, of graffiti.

• Melding openbare ruimte

Ziet u op straat of in een park iets waarvan u wilt dat het gemaakt of opgeruimd wordt? Meld het ons.

• Melding overlast

Ervaart u overlast van bijvoorbeeld vandalisme, loslopende honden of graffiti? Geef dit dan door aan de gemeente.

• Milieuklacht melden

Bij het melden van een milieuklacht doet de gemeente een onderzoek en kan dan afhankelijk van de bevindingen optreden.

• Rioolverstopping

Bij een rioolverstopping controleert u eerst waar de verstopping precies zit: in eigen grond of in gemeentegrond.

• Ongedierte bestrijden

Heeft u last van ongedierte? Dan kunt u de gemeente om advies vragen bij de bestrijding.

• Openbare ruimte: veelgestelde vragen

Antwoord op de meest gestelde vragen over de openbare ruimte.